12 листопада викладачем хімії та біології Мовчан Наталією Михайлівною був проведений відкритий урок з хімії на тему: «Дослідження якісного складу солей», під час якого здобувачі освіти вчилися визначати якісний склад солей (катіони та аніони) за допомогою характерних хімічних реакцій, формувати практичні навички роботи з хімічними реактивами, розвивати вміння аналізувати результати хімічного експерименту, робити спостереження та аргументовані висновки.
На уроці викладач при проведенні дослідів використовувала спеціальне обладнання таке, як пробірки, штативи, піпетки та реактиви. Здобувачі освіти спостерігали за результатами хімічних реакцій та із задоволенням допомагали при проведенні дослідів.
Викладач ознайомила здобувачів освіти з історією відкриття та хімічним складом берлінської лазурі (гексаціаноферат (II) амонію-заліза (III) та подібні сполуки), разом розглянули її хімічні властивості та сфери застосування. На уроці розвивали вміння аналізувати інформацію, встановлювати міжпредметні зв’язки, формулювати висновки, проводити хімічні експерименти.
Протягом уроку викладач виконала та продемонструвала якісні реакції для визначення катіонів та аніонів у певних солях, а здобувачі освіти заповнювали таблицю спостережень після кожного досліду та записували молекулярні та іонні рівняння реакцій, формулювали висновки.
На уроці панував позитивний емоційний настрій, здобувачі освіти із цікавістю слухали викладача та виконували всі завдання. В кінці уроку Наталія Михалівна оцінила роботу здобувачів освіти на уроці та дала домашнє завдання. Урок був проведений правильно та відповідно до всіх вимог.